De gebruiker staat centraal

Info Permit

Permit is hét systeem, waarmee gemeenten en particuliere dienstverleners alle benodigde parkeervergunningen en ontheffingen kunnen configureren, beheren en uitgeven. Permit heeft een zeer uitgebreide configuratiemodule waarmee gemeenten zelf alle typen parkeerproducten kunnen definiëren en configureren. Per producttype kunnen specifieke kenmerken en processen worden gedefinieerd. Op deze manier kan Permit voor elke gemeente de parkeerontheffing als basis gebruiken.

Hierdoor is het voor gemeenten mogelijk hun werkterrein met onze software te verbeteren en te verbreden. Uiteraard kunnen met behulp van Permit ook digitale vergunningen worden uitgegeven.

Vergunning processen zoals aanvraag, registratie, toetsing, toekenning, uitgifte, betaling, afhandeling, beheer, verlenging en beëindiging vinden centraal plaats en altijd op de voor gedefinieerde manier. Uitgangspunt is een geïntegreerd platform dat honderd procent beschikbaar is en altijd geraadpleegd kan worden.

Een geautomatiseerde betalingsverwerking bij de financiële administratie resulteert in een toename van efficiency. Hoge eisen worden gesteld aan integratie en interfaces met derden die op open standaarden zijn gebaseerd. Nieuwe regels kunnen elk moment in Permit door bevoegde medewerkers worden geactualiseerd of alvast worden voorbereid voor een toekomstige ingangsdatum.

Toetsingsinformatie staat direct ter beschikking aan controleurs met handterminals. Managementinformatie wordt sneller en efficiënter verkregen. De informatie is specifieker, waardoor betere sturing aan de organisatie wordt gegeven. De visie op het ontwikkelen van Permit is gebaseerd op de symbiose van bedrijfs- en informatie technologie. Het combineren van technische en markt specifieke kennis is de basis van het succes van Permit.